Subject: Palun nimetada Kultuuriministeeriumi esindaja MUBA nõunike kogusse
From: "Marit Kuusk" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 20:15:35 +0300

Tere!

Kultuuriministeeriumit on esindanud Tallinna Muusika ja Balletikooli
(MUBA) nõunike kogus kunstide osakonna muusikanõunik Ivo Lille, kes on
tänaseks asutud uuele ametikohale. Seetõttu palun nimetada uus
Kultuuriministeeriumi esindaja MUBA nõunike koguse.

Nõunike kogu kohtub sõltuvalt koolist mõned korrad aastas.

Nõunike kogu rolliks on nõustada kooli ja kooli pidajat (Haridus- ja
Teadusministeerium) arengu kavandamisel, õppetöö ja majandustegevuse
korraldamisel. Seega saab nõunike kogu kaasa rääkida ja anda olulist
sisendit selleks, et kooli õppekavad ja õppe pakkumine vastaksid ühiskonna
ja tööturu vajadustele.

Kutseharidusseaduse
<https://www.riigiteataja.ee/akt/102072013001?leiaKehtiv#para18>  alusel
nõunike kogu:

1.	teeb kooli pidajale ja kooli nõukogule ettepanekuid kooli
arengusuundade, tegevuse, vara, eelarve, juhtimise ja põhimääruse
muutmisega seotud küsimustes;
2.	annab hinnangu kooli arengukava eesmärkide saavutamisele ning
koostööle riigiasutuste, kohaliku omavalitsuse üksuste ja ettevõtetega;
3.	avaldab arvamust uues õppekavarühmas õppe läbiviimise õiguse
taotlemise kohta;
4.	annab hinnangu praktika korraldamisele koolis ning asutustes ja
ettevõtetes;
5.	nimetab esindaja direktori vabale ametikohale korraldatava
konkursi läbiviimiseks moodustatava konkursikomisjoni koosseisu;
6.	kooskõlastab koolituskohtade arvu kalendriaastaks õppevaldkonnas,
õppekavarühmas või õppekaval, sealhulgas nende koolituskohtade arvu, mille
õppekulusid ei hüvitata.

Lugupidamisega

Marit Kuusk

kutsehariduse valdkonna juht

Kutsehariduse ja oskuste poliitika osakond

Haridus- ja Teadusministeerium

Munga 18, 50088 Tartu, Eesti

Tel 7350274 | mob 56993459

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.hm.ee/> www.hm.ee |  <http://www.fb.com/haridusministeerium>
fb.com/haridusministeerium |  <https://twitter.com/haridusmin>
twitter.com/haridusmin